Czy uważasz, że ważysz za dużo?

niedziela, 16 stycznia 2011

Jestem gruba

Piękne stwierdzenie. Normalnie odkryłam Amerykę. Muszę spadać, więc nie będę się rozpisywać. Ale chyba dwie minutki mogę jeszcze posiedzieć.
Więc odkrywszy tą moją Amerykę stwierdzam, że jestem okropnie za gruba. Mam cellulit na pupie i udach, fałdki na brzuchu i warstwę tłuszczyku na boczkach. Muszę coś z tym zrobić, ale gdziekolwiek zapytam, co - nikt nie odpowiada. To wredne! Naprawdę nikomu na mnie nie zależy!
Starałam się pić zieloną herbatę, ale mama powiedziała, że za dużo jej piję, bo ona pobudza i na pewno przez to nie mogę spać. Ble... Wredna mama.
Dermatolog zabronił mi żarcia słodyczy, ostrych przypraw, keczupu, musztardy i majonezu, więc tego nie jem. Mam nadzieję, że cokolwiek pomoże.
Pupę, uda i brzuch smaruję serum wyszczuplającym do redukcji cellulitu z Perfecta. Od wczoraj. Mam nadzieję, że pomoże, bo po feriach (które zaczynają się za tydzień) chciałabym wrócić do szkoły odmieniona. Pójdę do fryzjera i zrobię sobie nową fryzurę, schudnę, poprawi mi się skóra i postaram się kupić nowe ciuchy.
Trzymajcie kciuki Ci, którym chce się czytać moje wypociny!
A, i proszę o pomoc!
Naprawdę zależy mi na schudnięciu. 163 cm, 56 kg i 15 lat w sobotę. Z góry dzięki!
Proszę o ćwiczenia, diety, bylebym nie głodowała, a chudła. I żebym promieniała, poprawiła mi się cera, włosy i paznokcie!
Kocham Was! Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz