Czy uważasz, że ważysz za dużo?

piątek, 11 lutego 2011

Do wakacji 10 kg mniej

Tak jest. Tyle sobie postanowiłam, będę miała kilka kilo niedowagi, ale taka właśnie chcę być. Szczuplutka i piękniutka. Powszechnie wiadomo, że wszystko co małe, jest piękne. A że nie jestem specjalnie wysoka i opalona, toteż drobna budowa ciała będzie u mnie plusem. Poza tym miło będzie, kiedy chłopcy wreszcie zaczną się za mną oglądać na ulicach, mimo, że jestem "starą metalówą".
I jak wreszcie moja rzucająca się w oczy bladość nie będzie minusem, tylko plusem. Bo wiadomo też, że grubym nie pasuje bladość, bowiem bladość pogrubia. A jak będę miała niedowagę i będę blada, wyjdzie na to, że będę wyglądać odpowiednio. I w kostiumie kąpielowym wstydu sobie nie zrobię. I w krótkich spodenkach. I w spódnicach i sukienkach będę mogła zacząć chodzić. Będę miała ładniejsze nogi i brzuch. Wszystko będzie lepsze! Wszystko będzie piękniejsze!
Ludzie będą mi zazdrościć, wreszcie oni mi, a nie ja im! Będę mogła zakładać ubrania jakie zechcę i już nie będę mówić sklepowym "poproszę większy rozmiar", ale "a mają państwo coś mniejszego?"!
I chłopak, który mi się podoba zwróci na mnie uwagę.
Nie będę się wstydziła wejść komuś na barana czy  siąść na kolanach. Nawet zrobić "kanapki".
Pozbędę się oponek na brzuchu, będę miała figurę bardzo zgrabną i nie będę się już więcej martwić, że ważę najwięcej w klasie z dziewczyn i niektórych chłopaków. Ble. To mnie zawsze dołowało.
Będę z chęcią chodzić na bilans do pielęgniarki szkolnej, bo nie będę już słyszała "nie jesteś gruba, ale już więcej nie tyj".
Będę mogła stanąć, a wewnętrzne strony ud nie będą się ze sobą stykać (takie zgrabne nogi ma mój idol Slash i drugi  idol Duff McKagan hehe).
Moja kuzynka, która zawsze była szczuplejsza ode mnie i zawsze mi z tym dokuczała, będzie mogła patrzeć na mnie z zazdrością i pytać" jak ty to zrobiłaś" oraz wrzeszczeć "Kaśka, jaka ty jesteś chuda! ja też tak chcę!". Utrę jej wreszcie nosa.
Moja mama jest szczuplejsza ode mnie i mieści się w mniejsze ubrania, a jak schudnę 10 kg to już tak nie będzie!
Mam małe stopy i nie pasuje mi to, bo mam grube nogi,  ale jak już schudnę, to będzie wszystko proporcjonalne.
Będę mogła pisać w swoim pamiętniku (tak jak Kurt w swoich dziennikach), że mam prawie anoreksję ^^
Będę normalnie ćwiczyć na wuefie, bez strachu, że coś mi wylatuje skądś (chodzi np. o to, że mi boczki widać, albo oponka na brzuchu się zrobiła, albo stanik mam za mały, czy coś)
Będę miała mniejsze piersi, a o to cały czas walczę, bo teraz mam takie jakieś nieproporcjonalnie duże i mi się nie podobają, bo zbyt się trzęsą i są brzydkie i fuj i za ciężkie.
Nie będę wstydziła się zdjęć i z chęcią nawet będę do nich się wystawiać :)
Będę mogła siadać w różnych pozycjach bez obawy, że jak siądę w jakiś specyficzny sposób, to będę grubo wyglądać.
A teraz spadam, bo już "wystarczająco długo siedziałam przy komputerze".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz